Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

14.6.05

Betast me, John de Mol, en maak het onzedelijk graag

Er komt binnenkort een vijfde editie van Big Brother.

Vijfde.

:|

Dit betekent dat er óf al vier edities geweest zijn óf dat John de Mol telt van 1-2-5.

De nieuwe Big Brother zal, uiteraard, worden uitgezonden op Talpa, want alles waarvan je een beetje kots in je mond krijgt gaat uitgezonden worden op Talpa. (Nee echt, ga het rijtje maar eens langs. Het is verbijsterend, als dat soort dingen het voor je doen.)

In het aanmeldingsformulier van Big Brother eh Talpa Big Brother vragen ze onder meer dit:

Lengte (in cm):
Gewicht (in kg):


Ik denk dat dit betekent dat we in plaats van een transseksueel vol zelfmedelijden een rondrennend dwergje kunnen verwachten deze herfst, en ik kan niet zeggen dat ik daar mee zit. Ik weet dat ik daar in elk geval voor thuis zou blijven én voor de televisie zou gaan zitten. En hem dan eventueel op Talpa zou zetten.

Dat vragen naar het gewicht kan duiden op het voor het eerst op de Nederlandse televisie verschijnen van een Dik Iemand. Ik weet niet hoe dat is. Een Dik Iemand op tv. Dat is net zoiets als op een verjaardag zijn waar niemand Hans Teeuwen citeert. Dat gebeurt gewoon niet.