Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

7.7.05

Tom Cruise-update: dit gaat helemaal niet over Tom want bah! maar ik heb wel zijn nieuwe film gezien en oh! Jessica Alba sloeg 'n haai-editie

Ik in Maastrikt. Mijn Live8 rapport:

The Good: Mariah Carey (Wat een week voor fatty, niet? Eerst op de foto met dakloze man, nu een personal water carrier)
The Bad: Pete Doherty
The Ugly: Maroon 5! Love 'em! Juss love 'em!
The Ugh!: Robbie Willems (stel je eens voor dat er 2 van zuks rondlopen. Precies. Dáár was ik ook zaterdagnacht.) En dan zeg ik er nog bij dat Bono ook ergens rondliep. Booooooonooooooooo!

Oh, en totaal off-topic maar toch: Jessica Alba slaat een sjark! Hoe-wie! Bovendien: iemand die er zinnen uitwerpt als: "I just have to embrace it and walk proud", wel,


Okee okee, vooruit: Tom Cruise en Katie Holmes.