Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

29.11.05

Coming soon: Oh My God There's A Worm On Me, Part IV

Paris Hilton en Nicole Richie, de rijkrijkrijke meisjes die samen drie (ik ken er ook maar twee, hoor) seizoenen van The Simple Life gemaakt hebben, gaan ondanks hun vete een vierde maken. Zonder direct contact met elkaar te hoeven hebben. Ze gaan omstebeurt de vrouw spelen binnen een huishouden, waarna dat huishouden gaat bepalen wie van de twee het beter heeft gedaan.

Hoewel ik me afvraag of een serie waarin Paris Hilton en Nicole Richie elkaar niet continu voor bitch kunnen uitmaken leuk zal zijn heb ik liever een serie waarin Paris Hilton en Nicole Richie elkaar niet continu voor bitch kunnen uitmaken dan helemaal geen serie met Paris Hilton en Nicole Richie.


'Are you going tonight?'

Gerelateerde - en onsterfelijke - link.