Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

21.11.05

Lelijkheid: iedereen heeft er wel wat mee.

Talpa maakt me echt zo ontzettend gelukkig. Ik hoefde al geen kinderen meer te baren om mijn levensgeluk compleet te maken toen Thuis vervangen werd door Commissaris Rex-herhalingen, maar ook de Talpa-site biedt me troost en soelaas als ik even verdrietig ben. Vandaag werd ik door het volgende stukje uitleggend proza over de hit-comedy Samen opgefleurd, en ik hoop dat ik op deze manier ook in jullie dag een beetje zonneschijn gebracht heb:

"Twintigers, dertigers en veertigers
De twintigers zijn over het algemeen single en nog op zoek naar de juiste persoon om hun leven mee te delen. De dertigers hebben deze zoektocht al achter de rug en zijn bezig hun nestje vorm te geven. De veertigers hebben al jaren geleden voor elkaar gekozen en doen hun best de relatie levendig te houden. "

Het moois in context.