Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

4.1.06

Jack Spijkerman en hoe hij mijn held is, editie 1 van waarschijnlijk velen

Maandagavond jongstleden presenteerde Jack Spijkerman het eindejaarsprogramma 'Topkijkers' (whahahahahaha!). Hier enkele scènes uit dit wonderbaarlijke uurtje teevee.

1)
"Vraagt hij het a: 13 keer, b: 15 keer of c: 17 keer?" "Het zal wel zeventien keer zijn, hahahahahahahaah.""Volgens mij was het 25 keer, ik ken hem persoonlijk, woehahhahaha!"
--stukje clip--
"Whaahahaha! Hij vraagt het zeventien keer!" "wahahahhhahaahahaahah!!!!11!!111!11!!"

2)
"Ondersteunt deze man hem door a: te praten, b: te luisteren of c: aan te raken?" "Het zal wel aanraken zijn, haha" (zij-noot: geïnteresseerde gasten heeft die Djèk, niet?)
--stukje clip-- --man bukt zodat uit zicht, andere man trekt gezicht--
"Woefwafwhahahwwoefhwoehahwhaoef!" "Grgrgahhahahhhhagrggaah!"

3)
"In het volgende clipje, wie opent de deur van het huis waar ik voor sta, is dat a: Samir A (hoehoe), b: Ali B (hihi) of c: Rita V. (whahahaahha!)?"
"Samir A.! Ali B.! Samir A.!--stukje zelfingenomen, hoerige clip-- --Imitatiemevrouw doet open en "leuk"--
"Whwhahahahahahahah! Het was Rita V.!" "Blhahahahauurghrhg!" (HOE IS DIT GRAPPIG? H O E? HOEmail me hoe!)
















Jack Spijkerman is een grappige vent, hier te zien als presentator van Topkijkers.



Ik wil deze lieve man meer op de buis hebben. Als presentator van het journaal ofzo. Een petitie, iemand?