Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

1.2.06

Even iets over NSE tiepen.

Ondanks het feit dat ik het nog nooit gezien heb - daar Talpa is kwijtgeraakt op mijn televisie, en ik op momenten dat ik 'Hézeg. Ik zou nú moeite kunnen gaan doen om Talpa te zoeken!' denk, altijd plots word overvallen door een allesverlammend 'Mèèèèh'-gevoel, die maakt dat ik niet anders kan dan op de grond liggend met de Lijn 4-tune meezingen en dat doende wachten tot Oprah begint - gaan mijn handjes oncontroleerbaar wapperen als ik soms per ongeluk aan NSE denk. Dat komt bijvoorbeeld hierom:

"Nee, de wildbehaarde staatsman is op zoek naar nieuwe doodsbedreigingen, om weer lekker te kunnen gillen in de media. Aandachtvragerij. Een ultra-ordinaire manier stemmen te werven, over de rug van de vrijheid van meningsuiting. Schande!"

Een stukje geschaard onder de 'nieuws'-sectie van de NSE-site. Een nieuwsbericht. Als het ware. Ik ga dus naakt op tafels dansen van nieuws waar de term 'over de rug van de vrijheid van meningsuiting' in voorkomt, hè.

Dan wil ik verder hier nog op gewezen hebben. Je kunt er een Boliviaanse trui winnen. Met een goede Bolivia-georiënteerde limerick. Ik zóu nu dit met een limerick kunnen afsluiten maar De Bold begint weer dus doei!