Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

13.2.06

Onbegeerlijke genitaliën-watch voor Valentijn 2006

Oké, ik heb er genoeg van. Met Hung Up kon ik er nog mee leven. Bij een comeback hoort immers een controverse, en als dat moest in de vorm van het frontaal paraderen van een stoffige baarmoedermond: niks aan te doen. Zo zit de wereld in mekaar.

Dat Madonna vervolgens tijdens elk televisieoptreden van Hung Up haar flange de camera inwiegde: oké. Dat hoort bij het liedje. Het zou allemaal wel weer overgaan, zo dacht ik.

Zo dacht ik.

Vorige week premièreerde de videoclip van Sorry, en Madonna's obsessie met haar eigen speciale lichaamsgebieden zet zich onverminderd door. Iemand. Iemand, vertel de beste vrouw dat ze 73 is, en dit soort dingen nu maar moet laten. Het is beter voor verteringsorganen in het algemeen en mijn maag in het bijzonder.


Stop.



Stop. Stop. Stopstopstop.



Stop. Ik wil dit niet.



I don't wanna see, I don't wanna know.



Er zijn niet genoeg kalme palmstranden op de wereld om dit beeld ooit te kunnen vergeten.