Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

9.3.06

Hermelien en hoe zij de ontwikkeling van DING personificeert (en het kan me niet schelen of ik dat zojuist goed gespeld heb)

In deze post vroeg ik mij welk carrièrepad Hermelijn zou volgen. Nieuw bewijs heeft de mogelijke opties enigwat beperkt:


Nog even en dan komt de bikini-strand-nipple-slip fase. Ik kan écht. Niet. Wachten.

Okee, wie kreeg er, bij het zien van deze foto, zojuist ook een déjà-vu naar plekken en mensen en tijden waar je het bestaan van hebt besloten te ontkennen? Ik beloof niets door te vertellen, hoor.


Ik kan niet anders zeggen dan: Hihi.

In gerelateerd nieuws: heeft iemand de afgelopen dagen Sjors in GTST gezien? Dronken en al? Dat was <3. Iemand die mij daarvan foto's kan mailen, krijgt mijn onvoorwaardelijke liefde én bijbehorende foto van een moederhippo met kind (deze zin heb ik gekoppiepeest, ja. Maar die foto is zooo mooi.)