Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

24.4.06

Charlotte Church tegen Pink: 'Bèèèèèèèèèèèèèèèh'

Charlotte Church, zangeres en onbeschaamd enthousiast rook- en drinkster, heeft vorige week ongenuanceerd op Pink zitten bitchen. Het lijkt erop dat we weer een kant moeten kiezen, net als toen na de breuk tussen Jennifer Aniston en Brad Pitt.

Moeten? JA MOETEN!

Ik begin. Ik kies The Church.

Om mijn reden hiervoor visueel te benadrukken:


Fig. 1: Mijn reden hiervoor visueel benadrukt.

Tegenargumenten (zoals 'Ik vind van niet!') zijn welkom, hoor.

Speciale lentebonus: de videoclip van Charlotte's Crazy Chick.

Let vooral op hoe ze plezíér lijkt te hebben in het zingen, en het aflaat om steeds haar tanden te ontbloten of haar armen stoer de camera in te slaan, zoals een niet nader genoeZOALS PINK