Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

3.5.06

Sluikreclame: hoe het hoort en hoe ik het vaker wil zien

De schaamteloosheid van de sluikreclame in Goede Tijden Slechte Tijden is doorgaans niet zo groot, en ik vind dat persoonlijk nogal een domper op de hele serie. Maar onlangs werd Royal Club (het product dat samen met Dorito's behoort tot de meest genuttigde zaken in Meerdijk) zo stijlloos en dapper in een scène verwerkt dat ik bereid ben de schrijvers die hele vervelende Florien-doet-of-ze-zwanger-is-maar-is-het-niet-verhaallijn te vergeven.



Ik heb het zelf niet gezien, maar één van onze Dutch is the new gay-detectives bracht me via sms op de hoogte:
Jack vroeg Anita Royal Club te proberen, om te zien of het geschikt was om in zijn nieuwe, met-dode-oma-bloed-gekochte club te serveren: "Lekker fruitig... en die rode pepertjes!"
Nou dát is product placement! Wat een bravoure! Meer van dit! Meerrrrr!