Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

15.5.06

Zo iemand zijn blijkt dus echt te kunnen.

















Oh, deze mensen. Die twee in het midden dus. De andere mensen ken ik niet.

Oh Angelina Jolie en Brad Pitt. Deze twee mensen hebben al best heel veel betekend voor mijn zelfwaardering en handjesklappelarij. Meer dan Andrea Bocelli heeft gedaan in ieder geval, hoor. Vandaar dat ik hier met hen doe wat ik niet met Andrea Bocelli doe: ze aandacht geven als ik daar zin in heb.

Het nieuwe nieuws: de leeuwenleren tamtam gaat dat Angelina's vrucht 'Africa' genoemd gaat worden. Of het nou een jongetje wordt of een meisje. Ik vind dat zo mooi. Wat met dat ze in Namibië gaat baren bewaakt door leeuwen en nou dit en waarom leg ik dit uit? Waarom maakt niemand zich hier druk over? Ik bedoel: ik ga niet ontkennen dat Tom Cruise een mongool is en yadaya, maar hallo! Dit! Is! Toch!














Africa. Hallo. Noujazeg. Pfah. Roepnogeensietsverbouwereerds.