Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

22.6.06

Dutch is the new Gay presenteert: Voetbal-update.

*Als er een feitelijke fout in deze tekst zit, don't blame it on me. Blame it on the breasts. The exquisite breasts.*

Omdat wij gisteren tegen Maximalhalla gelijkgespeeld hebben, moeten we zondag. Tegen Portugal. Kijk maar. En ik ben daar zo. Zo blij mee. Een nieuw voetbaltijdperk breekt namelijk aan. Niet het 'Ieh, tieten in de voetbal-analyselarij! Van mijn scherm af, Barbara Barend! Met je haar, en je vader! En het haar van je vader!'-tijdperk. Oh-nee. Het tijdperk dat Wiegertje heel hard gaat giechelen iedere keer als de doelman van Portugal in beeld komt. Die doelman heet namelijk Joaquim Manuel Sampaio Silva. Of, in de volksmond (ieuw, hihi) 'Quim'. Baaaahahahaha! [Voeg hier naar smaak wat grapjes over ballen, goals en vrouwelijke genitalia toe]


(Ik heb overigens geen idee of Quim ook tijdens de wedstrijd opgesteld gaat worden of niet, want daar ga ik niet over hoor, laat me met rust. Maar oh, hoe ik het hoop.)