Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

13.8.06

Oh my god, y'all.




















Ik kreeg het heugelijke bericht van de even stomme als bepiemelde tipgever Nynke "'Cause I'm your lady and you are my man whenever you reach for me lalalala we're heading for something lalalala sometimes I am frightened but I'm ready.. Ja! The Power of Love, zo heet 'ie." de Jong, (die er overigens even fantastisch uitziet in een pandapak als ik, onthou dat voor je volgende Bar Mitswa) en hoewel ik nergens op internet bevestiging kan vinden geloof ik haar want zij komt uit Friesland en ze praat Fries:

Mirjam "Ja, die van Twarres, cocking Twarres!" Timmer heeft nu iets met haar duetgenoot tevens oudemeneer Jim Kerr! Jim "zanger van het mooiste liedje ooit" Kerr! Van de Simple Minds! Ze had er al een liedje over walvissen mee gemaakt (video - mét druïde - hier), en nu is er dus méér gaande dan walvissen alleen. Zei Nynke. Ik vind dat goed, góed nieuws, want ik was al een beetje uitgekeken op Touriya Haoud met haar Die Ene Buurman Uit Charmed waar Piper dan niet voor kiest omdat ze meer van Leo houdt-echtgenoot. De zanger van het mooiste liedje ooit zou die Ene Buurman echt iedere dag van de week verslaan, op alle mogelijke gebieden.

Goed nieuws, dit. Goed nieuws.