Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

15.8.06

Sirenes zijn het nieuwe if anything I bling yo


Een r&b-liedje met een soort van sirene is een r&b-liedje van koek, en het worden er meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer. En meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer. En meer. Maar dat is het dan ook wel.

Nieuwe liedjes van Ciara en Beyoncé hebben sirenes, maar mijn lievelings is een nieuw Kelis-liedje, Blindfold Me, en niet alleen om de sirene (al is het een goeie want hij lijkt stuk), maar ook omdat Kelis gek doet met haar stem. Alsof er een opstandige Glacé aan haar maagwand knabbelt, zo klinkt ze een beetje.

Haar nieuwe cd is er, voorkantsgewijs althans, ook eentje om te hebben:


Probeer dit eens niet te kopen als je vandaag of morgen langs een platenzaak loopt. De cd is nog niet verschenen, zeg je? LAFAARD

En als ik toch bezig ben met het laten zien van voorkanten van nog te verschijnen cd's van Amerikaanse mijn-leeftijdhebbende r&b-peeps die er altijd fantastisch uitzien en die ik thuis in een kast gevangen wil houden om soms gewoon even naar ze te kijken of ze over hun bolletje en eventueel hals te aaien en ze elke dag een andere salade te voeren maar nooit tonijnsalade:


Maar nooit tonijnsalade... *zucht*