Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

4.9.06

I say there's something about the way you do the things you do when you the things you do the things you do etc.

Wat is dat verdomme toch met die liedjes die géén stereotiepe negeropmerking erin kennen?


Justin TimberDATHOOFDOMG!!!!

Dat SexyBack een orgasme aan gefluister, hip gebrabbel en aandoenlijke stemvervormingen is, oké. Dat My Love mijn id kietelt met engelengospels onderbroken door iets wat niet anders valt te omschrijven als de broertjes én neefjes van de crazyfrog ringtone, prima. Dat betekent niet dat ik weet wat ik van JT's nieuwe liefdesbaby moet vinden. Dit nummer beeldt mijn tijdelijke meningweigering perfect uit: een halfzachte verwijzing naar Prince en Soul, iets wat dus écht niet meer kan ja, met op het oog te weinig uitgewerkte ideeën, ware het niet dat het liftorgeltje én het stemmenwerk mij toch weten te bekoren op plekken waar mijn souleelt al jaren nestelt. Ik ben kwetsbaar, denk ik.