Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

26.8.07

Confettiloze, maar daarom niet minder feestelijke Michael Cera-viering.

Ik wil graag iedereen bedanken die het bestaan van Michael Cera mogelijk heeft gemaakt.

Dit is hem:





















Michael Cera (denk even een roze hartje om zijn hoofd want mijn paint doet het niet, hier.)


Michael Cera. Michael 'u kent hem nog of misschien niet van Arrested Development-faam' Cera. En ik moet binnen afzienbare tijd met hem getrouwd zijn, want je moet zo je onredelijke doelen hebben in het leven, plus ik denk dat hij mij wel zou mogen. En hij is 19! Dus vet beïnvloedbaar, nog.

Hier een paar filmpjes waarbij ik dan een beetje moet huilen om dat ik op hem - maar niet bij hem in de buurt ben:

1. Michael Cera in een nieuwe film die Superbad heet waar hij inzit en die ik supererg wil zien.

2. Michael Cera in de mooiste parodie ooit gemaakt, en waarvan ik dan denk: 'Waarom doet iedereen op feestjes altijd Monty Python en/of Hans Teeuwen na en niet dit', weetje?

3. Michael Cera terwijl hij in Arrested Development met zijn nichtje.

4. Michael Cera in een willekeurig door mij uitgekozen Arrested Development-filmpje.

Tot slot: dit is iets waarvan ik nog geen idee heb wat het is maar omg, zodra ik daar achter kom ga ik er net zomin zonder kunnen als de zon aan de hemel, de wind door mijn haar en mijn snijtanden, denk ik. Want Michael Cera zit erin.