Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

14.2.08

Ja, bleh. Nou heb ik dus een plaatje van Wendy van Dijk op mijn computer.

Mensen zeggen lelijke dingen over Lily Allen, en dat is verkeerd. Dat is zo vreselijk verkeerd. Daar gaat mij het hart van bloeden. Lily Allen is een koekje en dat zie je bijvoorbeeld aan het feit dat ze vaak zo:


Op de foto staat. Dat mensen dan zeggen dat haar nieuwe televisieprogramma 'Lily Allen & Friends' een mislukking van De Nieuwste Show-eske proporties is en dat het publiek verveeld wegliep, dat is oneerlijk. Daar houden we niet van, hier bij DING. Waar we wel van houden, is Lily Allen en haar kijk op de zaken. Ze zegt dat de opnames heel lang duurden omdat ze zo zenuwachtig was (Ah, lief! <3) en dat mensen weggingen om hun laatste treinen te halen. Ik geloof haar. Want kijk:


En zelfs, zélfs al zou dat programma dan misschien niet superleuk zijn (dat kunt u hier zelf beoordelen, maar eigenlijk liever niet, want ik ben een betoog aan het houden even opletten nou), dan mogen wij daar verder geen oordeel over vellen. Want wij hebben hier iets dat 'Wendy van Dijk' heet. Mensen kijken naar haar op televisie, en schamen zich daar te weinig voor.


Ieks! Gauw!




Nou. Ik bedoel dus maar.