Dutch is the new gay

Omdat het leven te kort is om je bezig te houden met dingen die niet glitteren.

10.4.06

Love you bitch: een genummerde Paris Hilton-update


De voorkant van de Elle van mei 2006 kan naar mijn mening wel wat meer mystery assflap gebruiken.

Omdat we hier op Dutch is the new gay een week lang geen nieuws behandeld hebben, zoals we dat normaal gesproken zo zorgvuldig doen (je begrijpt, ik giechelde bij het schrijven van voorgaande zinsdeel met nauwelijks te weerstane charme in mijn vuistje), lijkt het me hoog tijd om eens 'Paris Hilton' in te tikken bij Google News.
  1. Pink had weer iets nodig om en public kwaad over te doen en besloot te kiezen voor het feit dat Paris Hilton haar beroemdheid volledig te danken heeft aan haar sex tape. Paris is daarmee, aldus Pink, een slecht voorbeeld voor beïnvloedbare meisjes wereldwijd. Persoonlijk denk ik dat de verschrikkelijke teksten op Pinks laatste cd een veel kwalijkere invloed hebben op dertienjarige meisjes. Feminisme beeeeeeeeeeh.
  2. Paris Is Burning, Paris' langverwachte album, komt er nu echt aan. Defamer speculeert over de al dan niet waarschijnlijke leukheid, maar hallo, hoe kan die cd in godsnaam stom worden? Ze kennen duidelijk Screwed niet. (Zodra YouTube ophoudt met haar "oooh, kijk mij eens het niet doen"-fase volgt hieronder een videoclip.)
  3. Paris gaat niet Moeder Theresa spelen, zoals ze dat zou, omdat ze niet op haar lijkt. Maar de betrokken regisseur Rajeevnath maakt zich geen zorgen, want hij heeft altijd Mohanlal, Kamal Haasan en zelfs Mithun Chakraborty nog.
  4. Ter promotie van het in juni te beginnen nieuwe, los van Nicole Richie gefilmde seizoen van The Simple Life heeft Paris onlangs een interview gedaan met TVgasm. Nadat ik het gekeken had wilde ik nog maar één ding: een midweek op Paris liggen. Ik moest vooral obsessief piepen bij de manier waarop ze 'she has cancuuhr' zegt.
  5. Paris kijkt Lost. :(